Dołącz do naszego zespołu

Nie zwlekaj i aplikuj już teraz!

Zadania

  • obsługa administracyjna oddziału
  • reprezentowanie firmy wobec Klientów, interesantów, dostawców
  • wsparcie, realizacja i koordynacja działań związanych z lokalnymi akcjami marketingowymi
  • administracyjne wsparcie procesów rekrutacji i sprzedaży oraz działań szkoleniowych w oddziale
  • prowadzenie dokumentacji, korespondencji oraz sporządzanie raportów dotyczących działań rekrutacyjnych i sprzedażowych w oddziale/regionie
  • wsparcie administracyjne procesu zawierania i rozwiązywania umów

Wymagania:

  • doświadczenie w administracji biurowej
  • sprawność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PPT, MS Outlook)
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • umiejętności analityczne (praca z raportami)
  • życzliwość i pro-kliencka postawa (Klient wewnętrzny i zewnętrzny)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wielozadaniowość i umiejętność stawiania priorytetów, elastyczność
  • znakomita organizacja pracy
  • zaangażowanie, wysoka kultura osobista

W zamian oferujemy Ci:

  • umowę o pracę
  • przyjazną atmosferę pracy
  • opiekę medyczną
  • kartę Multisport/Multibilet
  • kartę lunchową
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia

Zainteresowała Cię ta oferta?

Prześlij nam swoje CV!