Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowej – szczerze o emeryturze

2019-07-08 08:00

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Prudential z cyklu „Młodzi Bogowie”. Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o 20 latach emerytury.

Nowe spoty reklamowe Prudential można oglądać od 8 lipca. Ubezpieczyciel zachęca w nich, by klienci poświęcili 15 minut na spotkanie z konsultantem towarzystwa i przekonali się, jak  firma może im pomóc w dodatkowym oszczędzaniu na emeryturę. Prudential chce szczerze rozmawiać z Polakami o emeryturach i uświadamiać, że ten okres życia to nie jest tylko chwila. Żyjemy coraz dłużej i dla dzisiejszych „Młodych Bogów” ten czas może wynosić 20 lat lub więcej.

„Według wszystkich dostępnych badań i analiz ekspertów, nasze emerytury mogą okazać
się rozczarowująco niskie. Musimy być świadomi, że na emeryturze możemy spędzić 20 lat lub nawet więcej.  Dlatego zachęcamy do 15-minutowego spotkania z agentem Prudential, bo może przynieść wymierne korzyści w przyszłości.  Czym jest 15 minut wobec 20 lat, które możemy spędzić na emeryturze. Jednocześnie stawiamy sprawę fair: jeśli klient po 15-minutowym spotkaniu zdecyduje, że nie chce kontynuować rozmowy to koniec tematu.” – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka kolejnych miesięcy. Obejmuje ona telewizję (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz video online, którym towarzyszą działania afiliacyjne i marketing w wyszukiwarkach. Nowe spoty w pierwszym etapie będą dostępne na  www, od połowy sierpnia także w telewizji. Na potrzeby kampanii jej twórcy przygotowali dedykowany serwis internetowy www.szczerzeoemeryturze.pl. Można w nim znaleźć specjalną grę, pokazującą nasze wydatki i przewidywaną długość życia na emeryturze.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis Lion, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Michał Bulik, a ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot w stacjach telewizyjnych to 15″ i 30″, zaś do działań online przygotowano wersje 6″, 10″ i 15″. Kampanię wspierać będą działania PR.

Spot w wersji emitowanej w telewizji dostępny jest pod adresem: https://youtu.be/gkkjXzvQbDM