Prudential ruszył z jesienną edycją Seminariów Kariery

2015-09-15 11:01

Ogólnopolski projekt seminariów kariery dla osób zainteresowanych pracą w ubezpieczeniach

Od 14 września do 5 listopada potrwa jesienny cykl ogólnopolskiego projektu seminariów kariery dla osób rozważających pracę w branży ubezpieczeniowej. Organizatorem seminariów jest Prudential, a odbędą się one we wszystkich miastach wojewódzkich. Udział jest całkowicie bezpłatny, zaś w programie przewidziano również wystąpienia popularnych satyryków.

14 września w Krakowie rozpoczął się cykl osiemnastu spotkań poświęconych karierze w ubezpieczeniach. W każdym mieście wojewódzkim odbędzie się bezpłatne seminarium ,na którym zaprezentowane zostaną realia pracy w branży ubezpieczeniowej i możliwości rozwoju w strukturach firmy Prudential. Oprócz miast wojewódzkich seminaria odbędą się dodatkowo w Bielsku-Białej oraz Częstochowie. Do wzięcia udziału w seminarium niezbędna jest rejestracja na stronie internetowej Prudential. Organizatorzy deklarują ponad sto miejsc dla chętnych w każdym mieście.

Prudential podkreśla, że praca w ubezpieczeniach, chociaż wymagająca i czasochłonna, może być źródłem dochodu dla praktycznie każdego. Jak twierdzą w firmie ubezpieczeniowej, w gronie ich współpracowników są przedstawiciele wielu różnych zawodów, w różnym wieku. Emerytowani żołnierze i policjanci, pracownicy banków, nauczyciele, pośrednicy nieruchomości, a nawet sportowcy. Najmłodszy przedstawiciel ubezpieczyciela ma 20, a najstarszy, senior, 72 lata. Niektórzy z nich ubezpieczeniami zajmują się dorywczo, inni – na stale związali swoją karierę zawodową ze sprzedażą ubezpieczeń.

Prowadzący seminaria przedstawiają realia pracy pośrednika ubezpieczeniowego i prezentują możliwości budowania własnej ścieżki zawodowej. Prudential deklaruje, iż docelowo chce pozyskać do współpracy ok. 3 000 osób w całym kraju, nie tylko przygotowując i szkoląc ich do pracy w charakterze pośrednika, ale również ucząc prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

W programie każdego spotkania przewidziano również wystąpienie satyryka z grona wspierającego projekt seminariów. Z popularnym ostatnio stand up show wystąpią: Katarzyna Piasecka, Tomasz Jachimek, Mariusz Kałamaga i Tomasz Nowaczyk. Informacje nt. seminariów, w tym ich kalendarz można znaleźć na stronie projektu: www.seminariumkariery.pl oraz na portalu społecznościowym: http://on.fb.me/1Qcr47k.

Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r. Firma wchodzi w skład założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej, obecnej w Polsce w latach 1927-1939. Prudential oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel, a jego flagowym produktem jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania , albo poważnego uszczerbku na zdrowiu. Prudential współpracuje obecnie z siecią ok. 600 przedstawicieli i planuje, że docelowo będzie ich ok. 3 tys. Działają oni w sieci 18 oddziałów w całej Polsce. Docelowo firma chce posiadać ok. 20-25 oddziałów w całej Polsce. Z myślą o osobach poszukujących nowych wyzwań zawodowych firma utworzyła specjalny serwis internetowy www.kariera-prudential.pl.

Motto Prudential brzmi: „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.” To powód, dla którego firma konsekwentnie komunikuje swoją wieloletnią tradycję i kluczową dla ubezpieczyciela wartość dotrzymywania obietnic. Prudential wsparł produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy, zaś wiosną 2014r. zaprezentował prawdziwe historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych jeszcze za czasów II Rzeczpospolitej. Firma w dalszym ciągu poszu kuje spadkobierców swoich klientów sprzed drugiej wojny światowej, a do tej pory wypłaciła ponad 18 mln funtów szterlingów tytułem świadczeń z polis wystawionych przed wojną. Informacje o poszukiwaniach potomków dawnych klientów można znaleźć na polskiej i brytyjskiej stron ie internetowej Prudential. Lista przedwojennych klientów firmy znajduje się pod adresem http://www.prudential.co.uk/customers/pre-world-war-ll-polishbusiness/przedwojenne-nteresy. Prudential wspiera również akcję społeczną „Daję Słowo”, mającą na celu przywrócenie wartości danemu słowu oraz promującą dotrzymywanie obietnic. W czerwcu 2015 r. Prudential został wyróżniony Grand Prix w konkursie Golden Arrow, za najlepszą i najbardziej efektywną kampanię reklamową.

W maju 2015r. Prudential uruchomił w Polsce program edukacji finansowej dla dzieci pod nazwą Cha-Ching. Krótkie muzyczne teledyski w zabawny sposób uczą dzieci mądrego korzystania z pieniędzy, tłumacząc, jak powinno się nimi dysponować. Program oparto na czterech filarach: zarabianiu, wydawaniu, oszczędzaniu i pomaganiu innym. Dzięki dostępnym na stronie internetowej www.cha-ching.pl materiałom, może z niego skorzystać każdy rodzic oraz nauczyciel i przeprowadzić cykl praktycznych lekcji ze swoimi dziećmi i podopiecznymi. Program został wyróżniony w międzynarodowym konkursie Stevie Awards.