Dołącz do naszego zespołu

Nie zwlekaj i aplikuj już teraz!

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • realizacja procesu zarządzania umowami pośrednictwa,
  • realizacja procesu zgłaszania wniosków o wpis/ aktualizację danych/wykreślenie do RPU,
  • realizacja procesu przenoszenia obsługi polis,
  • udział w aktualizacji procesów, procedur oraz dokumentów w obszarze administrowania umowami z pośrednikami i zgłaszania wniosków do RPU,
  • udział pracach projektowych, testach i wdrożeniach dla zadań związanych z obszarem administrowania umowami z pośrednikami.

Nasze oczekiwania:

  • znajomość przepisów i regulacji dotyczących rejestru RPU i pośrednictwa ubezpieczeniowego,
  • wiedza i doświadczenie z zakresu obsługi umów i licencjonowania Pośredników ubezpieczeniowych,
  • doświadczenie we współpracy z KNF, dobra znajomość aplikacji RPU,
  • budowanie trwałych relacji z jednostkami Spółki i Pośrednikami,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz skuteczny i przyjazny sposób komunikowania,
  • dokładność i skrupulatność w bieżących działaniach,
  • doświadczenie w firmie ubezpieczeniowej na zbliżonym stanowisku.

Mamy dla Ciebie:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo,
  • przyjazną atmosferę,
  • bogatą ofertę szkoleń,
  • pracę hybrydową, biuro centrali znajduje się tuż przy stacji Metro Wilanowska,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kartę lunchową
  • kartę Multisport i Multibilet,
  • 2 dni wolontariatu w roku,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Zainteresowała Cię ta oferta?

Prześlij nam swoje CV!