Brexit bez wpływu na klientów Prudential w Polsce

2016-06-24 12:25

Brexit bez wpływu na klientów i funkcjonowanie Prudential w Polsce

Opuszczenie przez Wlk. Brytanię struktur Unii Europejskiej nie będzie miało wpływu ani na klientów, ani na przedstawicieli i firmy współpracujące z ubezpieczycielem w Polsce. Władze firmy podkreślają zaangażowanie firmy na polskim rynku i traktują jej obecność długookresowo.

Jak podkreślają władze Prudential w Polsce, wynik czwartkowego referendum w Wlk. Brytanii, nie dotknie ani klientów ubezpieczyciela w Polsce, ani przedstawicieli i firm z nią współpracujących. Nie zakłóci również jej planów rozwoju na polskim rynku. Jarosław Bartkiewicz, prezes Prudential w Polsce, podkreśla, że firma nie zamierza rezygnować z obecności w Polsce, a jej plany inwestycyjne pozostają bez zmian.

„Wola obywateli brytyjskich wyrażona w referendum, chociaż donośna dla Wlk. Brytanii i Unii Europejskiej, nie niesie ze sobą żadnego ryzyka dla funkcjonowania Prudential w Polsce. Nasi właściciele potwierdzają plany związane z naszym rynkiem, a obecność w Polsce obliczona jest na długie lata. To pozytywny sygnał zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników oraz przedstawicieli” – dodał Jarosław Bartkiewicz.

Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r. Firma wchodzi w skład założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej, obecnej w Polsce w latach 1927-1939. Prudential oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel, a jego flagowym produktem jest unikalne na polskim rynku oszczędnościowe ubezpieczenie na życie, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo np. na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku na zdrowiu. Prudential współpracuje obecnie z ok. 600 przedstawicielami i planuje, że docelowo będzie ich ok. 3 tys. Działają oni w sieci 18 oddziałów w całej Polsce. Docelowo firma chce posiadać ok. 20-25 oddziałów w kraju. Z myślą o osobach poszukujących nowych wyzwań zawodowych firma utworzyła specjalny serwis internetowy www.kariera-prudential.pl.

Motto Prudential brzmi: „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.” To powód, dla którego firma konsekwentnie komunikuje swoją wieloletnią tradycję i kluczową dla ubezpieczyciela wartość dotrzymywania obietnic. Prudential wsparł produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy, zaś wiosną 2014r. zaprezentował prawdziwe historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych jeszcze za czasów II Rzeczpospolitej. Firma w dalszym ciągu poszukuje spadkobierców swoich klientów sprzed drugiej wojny światowej, a do tej pory wypłaciła ponad 18 mln funtów szterlingów tytułem świadczeń z polis wystawionych przed wojną. Informacje o poszukiwaniach potomków dawnych klientów można znaleźć na polskiej i brytyjskiej stronie internetowej Prudential. Lista przedwojennych klientów firmy znajduje się pod adresem http://www.prudential.co.uk/customers/pre-world-war-ll-polishbusiness/przedwojenne-nteresy. Prudential wspierał również akcję społeczną „Daję Słowo”, mającą na celu przywrócenie wartości danemu słowu oraz promującą dotrzymywanie obietnic. W czerwcu 2015 r. Prudential został wyróżniony Grand Prix w konkursie Golden Arrow za najlepszą i najbardziej efektywną kampanię reklamową roku w Polsce. W październiku 2015 r. kampania o dotrzymanych obietnicach zwyciężyła również w kategorii „Ubezpieczenia i inwestycje”, otrzymując srebrną statuetkę Effie (złotej nie przyznano).

W maju 2015 r. Prudential uruchomił w Polsce program edukacji finansowej dla dzieci pod nazwą Cha-Ching. Krótkie muzyczne animowane teledyski w zabawny sposób uczą dzieci mądrego korzystania z pieniędzy, tłumacząc, jak powinno się nimi dysponować. Program oparto na czterech filarach: zarabianiu, wydawaniu, oszczędzaniu i pomaganiu innym. Dzięki dostępnym na stronie internetowej www.cha-ching.pl materiałom, może z niego skorzystać każdy rodzic oraz nauczyciel i przeprowadzić cykl praktycznych lekcji ze swoimi dziećmi lub podopiecznymi. Program został wyróżniony w międzynarodowych konkursach Stevie Awards oraz Magellan Awards i Spotlight Awards. Co roku Prudential współorganizuje Dni Rodzinne Prudential – imprezę promującą wspólne spędzanie czasu z dziećmi i budowę więzi rodzinnych. Więcej w serwisie www.dnirodzinne.pl