Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic!

Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis swoich Klientów

Prudential Polska, firma obecnie działająca pod marką Pru, w nowej odsłonie kampanii marketingowej nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Dla ubezpieczyciela każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych Klientów.

W połowie lipca ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej marki Pru. Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie i dotrzymywanie danego słowa. Pokazuje, że firma podchodzi do każdego Klienta w sposób indywidualny. W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych ubezpieczyciel komunikuje, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje, oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne. Ubezpieczyciel zawsze robi więcej, aby dotrzymywać złożonych obietnic – tak jak to robi od początku swojego istnienia. Przykładem tego jest kontynuacja programu wypłaty świadczeń wynikających z przedwojennych polis. Ubezpieczyciel na swoim nowym serwisie internetowym uruchomił stronę dotyczącą poszukiwań spadkobierców przedwojennych Klientów
(pod adresem: www.pru.pl/poszukujemy-spadkobiercow/ ).

Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska: „Najnowsza odsłona kampanii reklamowej podkreśla wartości, którymi kierujemy sie niezmiennie od ponad 170 lat. Każdą zawartą polisę traktujemy jako złożoną obietnicę, za którą stoi konkretny człowiek ze swoimi planami i marzeniami, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Prudential od lat wypłaca pieniądze spadkobiercom przedwojennych polis, tak i dziś firma pod nową marką Pru dotrzymuje swoich zobowiązań”.

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w formatach wideo i display w internecie. Kampania prowadzona jest także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Kreację kampanii reklamowej zrealizowała agencja reklamowa Publicis Lion. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom. Spoty reklamowe wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15” i 30”.  Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR.

 

Kontakt dla mediów:
Marta Skowron-Moszkowicz
PR manager, rzeczniczka prasowa
marta.skowron-moszkowicz@prudential.pl
tel. 519-041-231

 —————————————————————————————————————————–

PRU W POLSCE

Od marca 2022 r. Pru jest marką używaną przez Prudential International Assurance plc S.A. Oddział w Polsce, wchodzący w skład brytyjskiej grupy M&G. W Polsce firma jest obecna z przerwami od 1927 r., a obecnie funkcjonuje pod nazwą Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, proponując rozwiązania zapewniające ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Obecnie produkty Pru są oferowane przez około tysiąc osób działających w imieniu Agenta wyłącznego, tj. Prudential Polska Sp. z o.o., i prawie pięć tysięcy osób w ramach multiagencji współpracujących z firmą. Prudential posiada 20 oddziałów na terenie całej Polski.

Więcej na: https://www.pru.pl/

 

O Grupie M&G

M&G plc stoi na czele światowej grupy finansowej wywodzącej się z towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, założonego w 1848 r. w Londynie. Grupa M&G, zarządzając aktywami o wartości 370 miliardów funtów (dane na 31 grudnia 2021 r.), należy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup na świecie. Grupa M&G posiada ponad 5 milionów klientów indywidualnych i ponad 800 klientów instytucjonalnych na 28 światowych rynkach (w Europie, Ameryce Północnej, Azji, Australii i Afryce). Prudential International Assurance plc (spółka wchodząca w skład Grupy M&G), działając pod marką Pru, doradza obecnie w zakresie oszczędności i ubezpieczeń w Irlandii i Europie.

Więcej na: https://www.mandg.com/

 

Ważna informacja

Prudential International Assurance plc zarejestrowana w Irlandii oraz Grupa M&G zarejestrowana w Wielkiej Brytanii nie są w żaden sposób powiązane ze spółką Prudential Financial Inc., której głównym miejscem prowadzenia działalności są Stany Zjednoczone, ani ze spółką Prudential plc, stojącą na czele międzynarodowej grupy zarejestrowanej w Wielkiej Brytanii.