Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru i tym samym rozpoczyna nowy etap swojej działalności oraz zacieśnia współpracę z Grupą M&G, do której należy. Ubezpieczyciel startuje z nową kampanią reklamową, w której zaprezentuje nową markę, logotyp i szatę graficzną. Jednocześnie kampania podkreśli, że wartości firmy, indywidualne podejście do klientów oraz jakość obsługi, pozostają niezmienne. Reklamy wzmocnią również wizerunek ubezpieczyciela jako godnego zaufania partnera, który zawsze robi więcej, aby wywiązać się ze swoich obietnic. Spoty przybliżą wartości firmy: zaufanie, bliskość i dostępność. Filmy reklamowe Prudential emitowane będą od 23 marca 2022 r.

Kampania „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru” rozpoczyna nowy etap działalności firmy, która pod zmienioną marką Pru zamierza sukcesywnie rozszerzać swoją ofertę ubezpieczeń inwestycyjnych, korzystając z kompetencji i potencjału Grupy M&G. Jest to wynik bliższej współpracy z właścicielem ubezpieczyciela, brytyjską Grupą M&G, specjalizującą się w zarządzaniu aktywami i pomnażaniu zgromadzonych oszczędności swoich klientów.

Kampania podkreśla ponadczasowe wartości ubezpieczyciela, czyli zaufanie, bliskość i dostępność. Pokazuje, że firma rozumie codzienne sprawy, zmartwienia i radości klientów oraz podchodzi do każdego z nich w sposób indywidualny. Przedstawia również klientom nową markę ze zmienionym logotypem oraz szatą graficzną. W spotach telewizyjnych i innych materiałach reklamowych zobaczymy, że chociaż Prudential zmienia się na Pru, to sposób, w jaki firma funkcjonuje oraz wartości, którymi się kieruje, pozostają niezmienne. Ubezpieczyciel będzie zawsze robił więcej, aby dotrzymywać złożonych obietnic, tak jak miało to miejsce do tej pory, w tym w ramach swojej przedwojennej działalności w Polsce.

 

 

Najnowsza kampania reklamowa podkreśli wyznawane przez nas wartości. Zmieniamy się i rozwijamy, ale nasza misja i podejście do Klienta pozostają niezmienne. Nadal umiemy słuchać i rozmawiać o ubezpieczeniach oraz rozpoznawać potrzeby naszych Klientów. Każdą zawartą polisę traktujemy jako obietnicę, za którą stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania, dlatego zrobimy wszystko, by jej dotrzymać. Doskonale rozumiemy, że za każdą z nich stoją ludzkie nadzieje i oczekiwania. Zmiana marki podkreśla, że chcemy być jeszcze bliżej naszych Klientów, skracać dystans oraz umocnić nasze indywidualne podejście do ich spraw. Formalnie pozostajemy towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential, ale dla Ciebie jesteśmy Pru

Tomasz Borchowiec, szef marketingu Prudential Polska

 

 

 

 

Prudential zaplanował działania reklamowe do końca roku, dzieląc je na kilka etapów. Obejmują one emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz formatach wideo i display w Internecie. Kampania prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Publicis Lion, należąca do struktur Publicis Worldwide Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Daniel Jaroszek, zaś ich produkcją zajęło się studio Film Reaktor. Reklamy telewizyjne będą wyświetlane w formatach 15” i 30”.  Kampania reklamowa jest wspierana działaniami PR, za które odpowiada OneMulti.

Spoty reklamowe można obejrzeć, klikając w poniższe linki:

Format 15” – https://youtu.be/i0IUxZ1COVU

Format 30” – https://youtu.be/XPBeub2t-F4

 

Kontakt dla mediów:
Marta Skowron-Moszkowicz
PR manager, rzeczniczka prasowa
marta.skowron-moszkowicz@prudential.pl
tel. 519-041-231

 

PRU W POLSCE

Od marca 2022 r. Pru jest marką używaną przez Prudential International Assurance plc S.A. Oddział w Polsce, wchodzący w skład brytyjskiej grupy M&G plc. W Polsce firma jest obecna z przerwami od 1927 r., a obecnie funkcjonuje pod nazwą Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce proponując rozwiązania zapewniające ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Obecnie produkty Pru są oferowane przez około tysiąc osób działających w imieniu Agenta wyłącznego, tj. Prudential Polska Sp. z o.o. i prawie pięć tysięcy osób w ramach multiagencji współpracujących z firmą. Prudential posiada 20 oddziałów na terenie całej Polski.

Więcej na: https://www.pru.pl/

 

O Grupie M&G

M&G plc stoi na czele światowej grupy finansowej wywodzącej się z towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, założonego w 1848 r. w Londynie. Grupa M&G, zarządzając aktywami o wartości 370 miliardów funtów (dane na 31 grudnia 2021 r.), należy do grona największych pod względem kapitalizacji rynkowej grup na świecie. Grupa M&G posiada ponad 5 milionów klientów indywidualnych i ponad 800 klientów instytucjonalnych na 28 światowych rynkach (w Europie, Ameryce Północnej, Azji, Australii i Afryce). Prudential International Assurance plc (spółka wchodząca w skład Grupy M&G), działając pod marką Pru, doradza obecnie w zakresie oszczędności i ubezpieczeń w Irlandii i Europie.

Więcej na: https://www.mandg.com/

 

Ważna informacja

Prudential International Assurance plc zarejestrowana w Irlandii oraz Grupa M&G, zarejestrowana w Wielkiej Brytanii nie są w żaden sposób powiązane ze spółką Prudential Financial Inc., której głównym miejscem prowadzenia działalności są Stany Zjednoczone, ani ze spółką Prudential plc, stojącą na czele międzynarodowej grupy zarejestrowanej w Wielkiej Brytanii.